وب‌سایت پی وی برق

انعقاد قراردادهای دوجانبه خرید و فروش برق

انعقاد قراردادهای دوجانبه خرید و فروش برق

پی وی برق،

جستجو در مطالب سایت

پیوندهای مفید

تبلیغات

درباره پی‌وی برق

سایت پی‌وی برق نخستین سایت ایرانی است که با هدف آگاه‌سازی هر چه بیشتر تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان عمده برق از مزایای خرید و فروش برق خصوصی و تسهیل انعقاد قراردادهای دوجانبه تأمین برق راه‌اندازی شده است. این وبسایت متعلق به شرکت تولیدی و بازرگانی آتیه گستر سناباد می‌باشد که از سال ۱۳۹۱ در زمینه تأمین و تولید قطعات نیروگاهی فعال بوده است.

چارت سازمانی

بر اساس مصوبه شماره شماره 145937/ت 50999 هـ هیأت محترم وزیران به تاریخ ۱۰/۱۱/۱۳۹۴، وزارت نیرو مکلف است شرایطی را فراهم آورد که مشترکان با قدرت قراردادی بیش از ۵ مگاوات بتوانند از مزایای بورس انرژی و قراردادهای دوجانبه تأمین برق بهره‌مند گردند. این امر، مشترکان عمده را قادر می‌سازد که برای تأمین تمام یا بخشی از برق مصرفی خود از ابزارهای جدیدی استفاده نمایند که تا پیش از آن میسر نبود. بر همین اساس و در راستای آگاه‌سازی هر چه بیشتر مشترکین و تولید‌کنندگان عمده از مزایای این روش‌ها، شرکت آتیه گستر سناباد اقدام به تأسیس واحدی در چارت سازمانی خود نمود که با بهره‌گیری از کارشناسان خبره، می‌تواند ضمن ارائه مشاوره به مشترکان عمده، آن‌ها را تا حصول نتیجه نهایی همراهی ‌نماید.

به علاوه، شرکت تولیدی و بازرگانی آتیه گستر سناباد، ضمن داشتن قرارداد با نیروگاه‌های بزرگ کشور و اخذ پروانه خرده فروشی، برق قادر است پیشنهادهایی را تا سقف ۲۰۰ مگاوات، برای تأمین بهینه برق مصرفی به مشتریان خود ارائه نماید. ارائه مشاوره به چندین شرکت بزرگ در جهت تأمین برق و هم‌چنین انعقاد قرارداد تأمین برق با شرکت زغالسنگ البرز شرقی از جمله سوابق واحد خرید و فروش برق خصوصی این شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *